Šo procesu vēl vairāk atvieglo Aermec dziļā tehniskā kompetence, kā arī specifiskās zināšanas par viena klienta lietojumprogrammām. Ar tik plašu Aermec produktu klāstu, no kuriem izvēlēties, tiek nodrošināts, ka katra klienta prasības ir ne tikai pilnībā izprastas, bet arī pilnībā izpildītas. Aermec izsmalcinātā ACES simulācijas programmatūra kartē un simulē sarežģītu sistēmu darbību reālos darbības apstākļos, virzot klientus uz optimālāko un energoefektīvāko sistēmas risinājumu. Turklāt īpašas klientu liecinieku pārbaudes iekārtas ļauj veikt darbības pārbaudes projekta specifiskos apstākļos Aermec uzlabotajās laboratorijās. Katram Aermec risinājumam gan pirmspārdošanas, gan pēcpārdošanas fāzē visā tā dzīves ciklā seko kapilārā atbalsta organizācija, kas nodrošina tā optimālu darbību laika gaitā, īpašu uzmanību pievēršot tam, lai pilnībā apmierinātu klienta vajadzības, cerības un nodrošinātu minimālu enerģijas patēriņu visā tā darbības laikā.
Aermec ir nostiprinājies pasaules mērogā, un šobrīd līdzās 59 tirdzniecības aģentūrām un 78 tehniskā servisa centriem Itālijā ir vairāk nekā 70 ekskluzīvu starptautisko izplatītāju, kas aptver katru kontinentu, un 6 tirdzniecības uzņēmumiem Francijā, Vācijā, Polijā, Krievijā, Apvienotajā Karalistē un Dienvidamerikā. Lai nodrošinātu klientu pilnīgu apmierinātību, produkta kvalitāte ir cieši saistīta ar konkrētai vajadzībai piemērotākā sistēmas risinājuma izvēli. Šī iemesla dēļ Aermec konsultāciju posmā darbojas kā projektētāju un uzstādītāju partneris, lai sadarbotos un palīdzētu rast optimālo risinājumu no tehnoloģiskā un funkcionālā viedokļa. Šī “integrētā dizaina” filozofija paredz ciešu sadarbību starp arhitektu un sistēmas projektētāju jau no paša ēkas koncepcijas sākuma, metodoloģiju, kas, jo vairāk nepieciešama, jo sarežģītāks ir projekts, kurā jāiesaista vairāki dalībnieki, atbilstoši komandas koncepcijai, kurā katrs dalībnieks mijiedarbojas un sadarbojas, ievērojot savu un citu projekta profesionāļu lomu.